Nieuws

Verdwenen Merken in de media

- April 4, 2017

De lancering van het boek ‘Verdwenen Merken’ heeft veel stof doen opwaaien. De merkverhalen weten niet alleen bij lezers, maar ook bij de media een gevoelige snaar te raken. Hier een korte samenvatting van de media-aandacht dat het boek nu al heeft ontvangen.

Op de radio kwam het boek in diverse programma’s als onderwerp aan bod, waaronder Radio10, NPO Radio 1 Een vandaag (AVROTROS), NPO Radio 5 Wekker Wakker (Omroep Max), Open Huis (EO), BNR Mediazaken en Vara’s Spijkers met Koppen (inclusief een prachtige ode in het Spijkerlied).

Op televisie waren de auteurs Richard Otto en Robbert van Loon te gast bij RTL-Z (1,2), BVN, WNL Goedemorgen Nederland en Tijd voor Max (Omroep Max /NPO 2). De Telegraaf kwam maar liefst driemaal (zie 1, 2, 3) met een artikel en Het Parool besteedde twee pagina’s over ‘Verdwenen Merken’. In diverse vakbladen en –sites kwam het boek ook volop aan bod, waaronder Tijdschrift van Marketing, Adformatie, MarketingTribune, Dichtbij.nl, Clou, Spreekbuis.nl, De Ondernemer, Sprout, Nederlands Media Nieuws, Omroep Flevoland, Fryslan1, NRC, Reclamewereld, Hilversumsnieuws, Socialmedia.nl, CommunicatieOnline, Radio 538, MarketingOnline.nl, Z24, Upcoming, Emerce en Fryslan1.

Ook de vernieuwde editie heeft alweer flink media-aandacht gekregen op Algemeen Dagblad, De Ondernemer, Brabants Dagblad, BN DeStem, de Gelderlander, deStentor, Tubantia (2x), Eindhovens Dagblad, Adformatie, FONK Magazine, Nederlands Media Nieuws, BNR, Rti Hilversum, Leeuwarder Courant, Historisch Nieuwsblad, Dagblad van het Noorden, SocialMedia.nl, PZC, Noordhollands Dagblad, Leidsch Dagblad, RTL Boulevard. De Gooi- en Eemlander, IJmuider Courant, Shopper Marketing Update, Haarlems Dagblad, Adformatie en Dichtbij.nl, Shopper Marketing Update en BesteMerken.be,Volkrant, Telegraaf, Parool, Financieel Dagblad en Spout.


comments powered by Disqus

« VARA Spijkers met Koppen over 'Verdwenen Merken' Bekijk hier honderden oude commercials »

Deze site draait op Bolt.