Advertorial

Bestel het boek 'Verdwenen Merken'

Door: BBP - January 1, 2016

Waar is de SRV-wagen gebleven, waarom is Giroblauw op zwart gegaan en wanneer is Rath & Doodeheefver uit onze huiskamer verdwenen?

Na het succes van de eerste versie brengt de tweede druk van het koffietafelboek ‘Verdwenen Merken’ nu nóg meer merken in beeld. Met verhalen, interviews en bijzondere beelden nemen Robbert van Loon en Richard Otto de lezer mee op een vermakelijke tijdsreis. Een reis langs meer dan 325 bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 uit ons landschap zijn verdwenen.

In het kleurrijke boek ‘Verdwenen Merken’ wordt dieper ingegaan op de verdwijning van deze merken. Dit levert uiteenlopende verhalen op die soms tragisch, spectaculair of komisch zijn, maar altijd spraakmakend. Daarnaast komen prominenten als Marianne Zwagerman, Cor Molenaar, Frits Bom en Erik de Zwart aan woord. Het boek garandeert honderden “ohja”-momenten, zowel voor jong als oud.

De eerste druk van ‘Verdwenen Merken’ is in november 2015 gelanceerd en was binnen zes weken uitverkocht. Op het online platform ‘VerdwenenMerken.nl’ én op social media komen nog veel meer merken aan bod. Honderden commercials en merkreportages geven hier een unieke inkijk in ons ‘Nederlands Erfgoed’. Zowel het boek als dit platform hebben als doel om de mooiste Nederlandse merken, zowel voor ons als voor een volgende generatie, in leven te houden.

Het luxe koffietafelboek (hardcover, 24 x 24 cm) bestaat uit 256 full-color pagina's en is hier te bestellen.

BESTEL HET BOEK HIER

leveringsvoorwaarden


comments powered by Disqus

« Bekijk hier honderden commercials Flippo's: dé rage van de jaren '90 »

Deze site draait op Bolt.