Boekpreview 'Verdwenen Merken'

Het 256 pagina's tellende boek omvat meer dan 300 merken in woord en beeld. Naast de merkverhalen hebben diverse specialisten, waaronder Cor Molenaar, Eelko van Kooten, Arian Buurman, Simon Neefjes en Marianne Zwagerman een bijdrage aan het boek geleverd.

- April 4, 2017


Merken die verdwijnen (10): Rens Muller over dagblad Metro

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - April 4, 2017


Merken die verdwijnen (9): Aart Lensink over Eredivisie

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - April 4, 2017


Merken die verdwijnen (8): Lodewijk van der Peet over Marktplaats

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - April 4, 2017


Merken die verdwijnen (7): Hans Prummel over Kijkshop

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto en Robbert van Loon - April 4, 2017


Merken die verdwijnen (6): Paul Moers over C&A

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - February 10, 2017


Merken die verdwijnen (5): Cor Molenaar over Airmiles

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - February 10, 2017


Merken die verdwijnen (4): Gonnie Spijkstra over NRC en Volkskrant

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - February 10, 2017


Merken die verdwijnen (3): Patrick van der Pijl over Blokker

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?

Door: Richard Otto - February 10, 2017


Merken die Verdwijnen (2): Tony de Bree over banken

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen? 'Verdwenen Merken' auteurs Richard Otto en Robbert van Loon blikken ditmaal vooruit. Branchegenoten geven hun visie op merken waarvan zij verwachten dat deze verdwijnen. In deze aflevering: Tony de Bree.

Door: Tony de Bree - February 10, 2017


Deze site draait op Bolt.