Topic

13 specialisten over merken die verdwijnen

Door: Richard Otto - June 12, 2017

Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen? Sinds begin dit jaar vroegen we aan 13 branchespecialisten naar hun visie op merken waarvan zij verwachten dat deze verdwijnen.

Een overzicht van alle visies is hieronder te lezen:
Merken die Verdwijnen (1): Bert van der Veer over omroepen
Merken die Verdwijnen (2): Tony de Bree over ABN Amro en Rabobank
Merken die verdwijnen (3): Patrick van der Pijl over Blokker
Merken die verdwijnen (4): Gonnie Spijkstra over NRC en Volkskrant
Merken die verdwijnen (5): Cor Molenaar over Airmiles
Merken die verdwijnen (6): Paul Moers over C&A
Merken die verdwijnen (7): Hans Prummel over Kijkshop
Merken die verdwijnen (8): Lodewijk van der Peet over Marktplaats
Merken die verdwijnen (9): Aart Lensink over Eredivisie
Merken die verdwijnen (10): Rens Muller over Metro
Merken die verdwijnen (11): Marc Oosterhout over PvdA, SP, VVD, CDA, PVV en D66

Merken die verdwijnen (12): Charles Borremans (Goud Uberconnected) over de rooms-katholieke kerk
Merken die verdwijnen (13): Gerben Busch (The Valley) over Alliander


comments powered by Disqus

« Merken die verdwijnen (12): Charles Borremans over de rooms-katholieke kerk Merken die verdwijnen (13): Gerben Busch (The Valley) over Alliander »

Deze site draait op Bolt.